Totalt antall sidevisninger

Strikking

onsdag 25. januar 2012

Tilbake til hverdagen...

Vi giftet oss på en søndag og mandagen ble helt rar... ble liksom gående i en sus hele dagen. I går Tirsdag måtte jeg til og med sove på dagen, så den dagen fløy av sted også. I dag skal vi på Ikea sammen med mamma for de skal kjøpe nytt kjøkken. Gleder meg til å gjøre noe helt annet selv om det er Ikea.

Blir nok litt handling på oss også selv om vi egentlig bare skal ha garderobeskap og nattbord. Sjelden vi kommer derfra med bare det vi egentlig skulle handle....



Lurer på dette teppet til nutta`s rom







Denne lampa er også veldig fin



Dukken nutta har arvet etter meg har ikke seng, sa kanskje vi kjøper denne..





Vi skal ha to slike nattbord, til rommet vårt.



Synes disse er veldig fine......




   

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bryllupet! For et nydelig brudepar, da!

    Takk for hyggelig hilsen hos meg, - så koselig.

    Den lampefoten du viser her likte jeg veeeldig godt! Er den stor? Den var så grå og fin (he-he).

    Håper du får en fin dag videre.

    SvarSlett
  2. Heisann gratulerer med overstått bryllup! jeg er jo bare helt vekke får ikke med meg noen ting hehe . kjempe flotte ting du har tenkt deg=) det er så koselig med dukke seng til vesledukken. jeg husker selv at jeg hadde en liten grind seng til min dukke ved min seng hehe kos deg på ikea! takk for koselige kommenterer fra deg =)
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Mange fine ting! Likte godt den svarte lampen du viser frem.. mulig det blir Ikea tur her på lørdag! :)

    Går ikke derfra tomhendt nei.. ;)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Men gratulerer som nygift, da!! (o: Tipper dere overrasket mange i kirka!

    SvarSlett

Koselige meldinger