Totalt antall sidevisninger

Strikking

onsdag 11. januar 2012

Puter og pledd jeg liker godt....


Lekre tekstiler for lysere årstid.. 




Bildene over er fra Tine K Home og er veldig lekre...

Rund pute i et stoff jeg likte veldig godt. Denne er fra Kremmerhuset. 




Ekornputa var helt skjønn den kjøpte jeg i går... den er enda finere i virkeligheten og selv om den nok skal være svart og hvit er det litt gyllen grå/beige farge på ekornet. Synes det er bra for da passer den inn litt flere steder i huset. Jeg likte ugleputa også, men synes den var litt stirrende. Holder meg til ekornputa i første omgang.

Putene er fra Kremmerhuset og jeg synes prisen var utrolig bra..da kan man bytte ut litt oftere.



Har før vist bilde av ugleputa til By Nord, men siden den er så lekker setter jeg den inn en gang til...


 
Bilder lånt fra Kremmerhuset, By Nord og Blackballoon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige meldinger