Totalt antall sidevisninger

Strikking

onsdag 4. januar 2012

Regn, regn, regn.....


Hvor blir det av snøen? Det kunne jo kommet litt synes jeg.....
Får vel kjøpe et par gummistøvler istedenfor flere vintersko. Har sett på noen forskjellige:



Høy støvel fra Ilse Jacobsen





Lav støvel fra Ilse Jacobsen



Støvel fra Timberland



Gummistøvel fra Roots


Mange fine og jeg foretrekker svarte, da de passer til alt...Ut å prøve hvem som er best å gå i....

Jeg endte opp med støvlene fra Timberland for de var nettest på foten synes jeg.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for oppmuntrende kommentar :) Gøy når noen nye stikker innom, slik at jeg lettere kan finne noen andre blogger også :)

    Støvlene til Timberland var lekre! Synes Ilse sine også er fine, men er ikke storfan av den brede sålen nederst. Grattis med nye :)
    Ha en fin helg videre!
    Klem Marit :)

    SvarSlett

Koselige meldinger