Totalt antall sidevisninger

Strikking

søndag 29. januar 2012

Tapetrester får nytt liv...

Hadde et gammelt bilde på lerret som var kjøpt på Ikea for flere år siden, det har lenge stått i kjelleren og var blitt litt for stygt til å henge på veggen. Kom over noen tapetrester i kjelleren fra utallige oppussingsprosjekt og tenkte å gi bildet et nytt liv, iallefall for en stund.


Ser at bildet nok trenger en mørk bakrunn, men det får det der det skal henge når den andre stua vår er ferdig, men det er lenge til så det får ha plassen sin her i første omgang. Til høyre er den nye lampa vi kjøpte på Ikea.





Her var utgangspunktet, med tapetlim på...




 
Kjøpte et lerret på Europris som jeg skal bruke som bakrunn for noen familiebilder jeg synes er fine, men som kanskje blir litt små og puslete i en egen liten ramme.... Her får jeg samlet dem, lagt til noen  eller byttet ut noen når jeg føler for det.   


Her er noen av bildene jeg skal klippe til, men det får vente litt til jeg har funnet noen fler bilder..





 
For å lage disse trengte jeg bare tapetrester, tapetlim, kost og stiftemaskin.

4 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Dette du gjør her er så lurt! ;) Har også planer om å få gjort det nemlig, men jeg har ikke fått fingeren ut enda... ;)
    Takk for hilsen hos meg. Setter stor pris på sånt!
    Har snoket litt rundt her hos deg og funnet masse koselig lesestoff. Følger deg derfor videre!
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!
    Likte lampe fra Ikea! :) Ble med en del hjem derfra på lørdag ja ;)

    God søndagskveld til deg!

    Klem Anine

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Som jeg har gledet meg til å titte innom hos alle dere flinke damer! VELDIG hektisk om dagen, titter innom på telefonen, men får ikke til å kommentere fra den. Så flink du er! Det ble jo kjempe fint, kjekt å få brukt det man har også!

    Ha en fin kveld :)

    Klem fra svingen

    SvarSlett
  4. Hei høpp!!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Er så gøy med en make over av gamle ting.Blir liksom ekstra fornøyd når en kan bruke det om igjen!!

    Nyt ny uke!!

    Klemmer fra Linda:)

    SvarSlett

Koselige meldinger