Totalt antall sidevisninger

Strikking

tirsdag 7. februar 2012

ops et glemt strikketøy...

Har litt for mange strikkeprosjekter på en gang skjønner jeg når jeg plutselig fant denne sparkebuksa som er til nutta... Beina er allerede for korte, men jeg får vel forlenge de på en eller annen måte, slik at hun får brukt den.

Nå er det denne jeg skal strikke ferdig, før den med fletter(selv om den nesten er ferdig). 
Må nok passe på litt bedre for nutta vokser så fort nå, og da går det ikke ann å ta pause og begynne med noe annet...   



3 kommentarer:

  1. Fin kveld til deg! :)
    Herlige bilder av nutta i forje innlegg!

    Klem Anine

    SvarSlett
  2. Da vet jeg hva du skal strikke på når vi sees idag:)! Gleder meeeeeeeg:)

    SvarSlett
  3. Ups, ja det er fort gjort! Bra du kan få gjort om den da. =)

    SvarSlett

Koselige meldinger