Totalt antall sidevisninger

Strikking

lørdag 17. desember 2011

Oppbevaring

Må finne noe som jeg kan bruke som oppbevaring til strikkepinner, heklepinner osv, slik at jeg kan legge de etter nr på pinne. Nå har jeg kurver og en skuff og må lete gjennom alle før jeg finner riktig størrelse. Garnet kan godt ligge i kurver for det er bare koselig. Har sett på noen små komoder som er dype nok til å inneholde strikkepinnene(tenker da på rundpinner og det er en bonus hvis den har plass til strømpepinner også ). Synes ikke utvalget er så stort, men her er hvertfall noen som kan passe:



Synes vel den hvite er best i forhold til at det er mange rom og at jeg får sortert pinner osv enda bedre... Skulle bare ønske at den var mørk istedet, gjerne brunsvart. Men det går jo ann å male den da. Vi får se på nyåret hva jeg velger.... Foresten er de fra Bohus.




Når huset blir mer ferdig skal vi ha sykrok på loftstua. Med en slik komode og noen hyller håper jeg på orden i kaoset. Loftstua står ferdig  i begynnelsen av februar tenker jeg. Gleder meg...  
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige meldinger