Totalt antall sidevisninger

Strikking

torsdag 7. juni 2012

Hagen blir til....


Har hatt besøk av 4 lastebiler som hentet trær og busker som var blitt en skog og jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier vi hadde 40 kvm med røde rips...buskene var kjempestore, men veldig gamle så det var lite bær på de.

 Valgte å begynne helt på nytt, men sparte et gammelt plommetre som skal få stå til de nye fruktrærne vokser litt til. Her er noen bilder fra i dag av en hage som ikke er ferdig i det hele tatt, men som det er veldig gøy å jobbe i. 


Drivhuset er uten glass enda, men de er bestilt hos glassmesteren... gleder meg til å begynne å plante i det. Kassene står ferdige og der skal vi ha tomater, druer og urter tenkte jeg....




Her har jeg begynt på en gangvei hvor det skal være en bærbuskhekk...tenker at det skal bli litt omveier for å komme til drivhuset.





En kasse på plass med bringebærbusker. Til venstre skal det en kasse til med jordbær.





Dette er på vei til å bli et bed med roser, buskbom, sommerfuglbusker, hosta og lavendel. Ganske mye jobb igjen før dette er ferdig.




Her er skogen til naboen og slik var trærne hos oss også før vi fjernet de. Pene trær og de skygger bare litt, så det er koselig at de er der...
  

2 kommentarer:

  1. Å så vakkert :) Her får dere det fantastisk ja.... Hærlig :)

    SvarSlett
  2. Så fint det blir! Ønsker meg drivhus selv :)

    GOD helg til deg! KOS deg, KLeM

    SvarSlett

Koselige meldinger