Totalt antall sidevisninger

Strikking

mandag 12. desember 2011

Ønskeliste til jul..


Dette er min ønskeliste til jul. Denne parfymen er helt fantastisk og jeg håper jeg får den! hint hint


Kjempegod eksfolierings krem som jeg alltid må ha i skapet. Nå er jeg tom så dette blir ønske nr 2.



Har ikke flere ønsker til meg selv, hvis det ikke er en snekker da som ville kommet å gjøre hall og soverom ferdig....he he.




Har noen Maileg ønsker da, til huset og nutta. Mangler noen møbler i dukkehuset (se eget innlegg). Her er noen Møbler og kaniner som hadde passet veldig godt inn i dukkehuset:



Bord og stoler fra Maileg. Kjempesøte og grønnfargen på benken går igjen i nesten alle møblene.





Supersøt barnevogn til Maileg kanin baby.





Mangler en mann i dukkehuset og han her er jo kjekk... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige meldinger