Totalt antall sidevisninger

Strikking

onsdag 18. januar 2012

Orden og system i gangen vår...

Nå har vi kjøpt slagbenk til gangen vår, den må bare skrus sammen først... men heldigvis har Belimamannen kommet hjem så jeg får kanskje smiske litt med han. Tenkte på å begynne selv, men fikk litt hetta når jeg så alle skruene og delene... Får vel bare prøve litt selv før jeg begynner å mase om hjelp.  


I slagbenken skal det ligge pels, pledd og puter. Gleder meg til å pynte den og få litt orden i vår halvferdige gang.



Han tilbudte seg, så jeg kunne jo ikke si nei da....  




Teodor hjelper også til...










Vi har bestemt oss for garderobeskap og har kjøpt ett av disse bare med speildører.  På hver sin side av skapet med speil skal to av disse stå , med andre ord to av disse med ett skap i midten med speildører ...  Blir deilig å få godt med oppbevaringsplass.

Skal legge inn bilder når det er "ferdig".



bilder fra jysk og ikea

3 kommentarer:

  1. Hei :.)) deilig med orden i sakene..)) de skapene fra ikea har vi...som de er på bilde der...Ikea har jo så mye praktiske løsninger man kan velge av innmat...genialt..))

    Ha en fin kveld.))

    SvarSlett
  2. Så fin benk! Den blir fin med diverese puter og pledd i! :)

    Veldig fornøyd med Ikea skapene selv! Har dem på soverommet!

    Øsnker deg en fin kveld! Klem Anine

    SvarSlett
  3. Dette blir jo kjempefint! Håper dere koser dere hjemme sammen med pappan:)

    SvarSlett

Koselige meldinger