Totalt antall sidevisninger

Strikking

onsdag 30. november 2011

Litt skummelt....

Alltid litt rart og skummelt å starte med noe nytt. Selv om jeg har fulgt mange fantastiske blogger siste året er dette første gang jeg selv skal prøve å få til en....

Tiden vil vise om jeg er klar for oppgaven eller om det bare blir en døgnflue. Håper ikke det, men håper jeg kan få til en inspirerende blogg om hverdag, interiør, håndarbeid, hage og sist men ikke minst mammaperm med en liten baby og hennes søsken.

Håper du gir meg tid til å prøve og feile litt på veien.... Gleder meg til første innlegg i morgen.

1 kommentar:

  1. Spennende å begynne å blogge! :) Ønsker deg velkommen inn til denne fantastiske verdenen! Selv begynte jeg i April i år, og jeg syns det er utrolig gøy! :) Masse lykke til! legger meg til som følger !

    SvarSlett

Koselige meldinger